Про це повідомили у прес-службі відомства.
Як зазначається у повідомленні, 15 липня 2011 року "Укрзалізниця" підписала договір на проектування і будівництво нового двоколійного Бескидського тунелю (Львівська залізниця) з приватним акціонерним товариством "Будівельна асоціація "Інтербудмонтаж".
Зокрема, планується будівництво тунелю протяжністю 1822 метри поряд з існуючим одноколійним, який в аварійному стані.
За даними прес-служби, будувати тунель у Карпатах будуть за новітньою австрійською технологією, частину робіт виконуватиме субпідрядник - австрійська компанія "ПОРР".
При цьому підготовчі роботи, а також укладання колій, електрифікацію об`єкту "Львівська залізниця" виконуватиме за власні кошти.
У відомстві зазначили, що проект будівництва підрядчик має розробити за 140 днів. Після узгодження Державною архітектурно-будівельною інспекцією проект техніко-економічні показники будуть направлені на затвердження Кабінету міністрів.
За оцінками фахівців, будівництво двоколійного Бескидського тунелю збільшить пропускну спроможність залізниці, а також сприятиме розвитку транзитного потенціалу України, оскільки цей об`єкт входить до п`ятого панєвропейського транспортного коридору "Італія-Словенія-Угорщина-Словаччина-Україна-Росія".