Український ринок нових легкових автомобілів почав рік з антирекорду. За даними асоціації "Укравтопром", у січні в Україні було продано і поставлено на облік в ДАІ 2597 нових легкових автомобілів. А це у 4,6 разу менше ніж торік.

Крім падіння обсягів продажів, істотно змінилася і структура ринку. Найбільшу частку ринку минулого місяця зайняв японський бренд Nissan — 13%. При цьому обсяг реалізації автомобілів цього бренду в порівнянні з січнем минулого року скоротився на 35% — з 521 до 340 одиниць. Тим не менше це не завадило Nissan поміняти дев'яту позицію торішнього рейтингу на першу.

Незважаючи на втрату 65% в обсягах продажів відносно січня минулого року, французький бренд Renault піднявся з восьмої сходинки рейтингу на другу з результатом 200 авто. Третє місце посіла Skoda. У січні українці придбали 188 автомобілів цієї марки. Рік тому автомобілів Skoda в Україні було продано на 542 штук більше.

На четвертій сходинці рейтингу опинилася Toyota, яка у січні 2014 р. посідала другу позицію. Поточний результат Toyota — 180 штук. Замикає ТОП-5 січня з показником 174 автомобілів — Mazda, яка займала рік тому лише 15 місце з результатом 238 штук.