Про це в інтерв'ю порталу "Діло" повідомила заступник генерального директора корпорації Наталія Ромашова.

Вона підкреслила, що це принципове рішення викликане бажанням морально підтримати власну країну в складний період.

"Рішення викликане не тільки проблемами, які виникають в українських компаній в Росії. Це бажання продемонструвати всьому світу, й тим іноземним корпораціям, які продовжують працювати на російському ринку, що є цінності дорожчі за прибуток. Людські життя, мир на нашій землі й цілісність України для нас набагато важливіші", - сказала Ромашова.

За її словами, "якщо не зупинити війну, прибутків не буде ні в кого - й Росії це теж стосується".

Заступник гендиректора "S.Group" повідомила, що ще влітку корпорація припинила свою співпрацю з російськими партнерами, а зараз прийнято рішення на невизначений період відмовитися від своїх попередніх планів щодо виведення на ринок РФ нових торгових марок.

"Ми дуже сподіваємося, що війна в нашій країні закінчиться, українсько-російські відносини поступово ставатимуть по-справжньому добросусідськими, а бізнес зможе взаємовигідно розвиватися. Це важливо для наших народів та для економік наших країн. Але поки ми не можемо там працювати", - зазначила Наталія Ромашова.

За її словами, до теперішнього часу корпорація мала нормальні позиції в державах пострадянського простору, відтепер в планах розширення своєї присутності на ринку Європейського Союзу. Для цього компанія проходить відповідну стандартизацію й сертифікацію та вдосконалює виробництво, як повідомила Наталія Ромашова.

Вона вказує що, один з основних брендів "S.Group" насіння "Semki" з цього місяця змінює свою упаковку на патріотичну синьо-жовту. Заступник гендиректора "S.Group" також заявила, що сьогодень увесь український бізнес повинен проявити свій патріотизм та підставити плече своїй країні.

Наталія Ромашова повідомила, що група компаній, яку вона представляє, бере активну участь у зборі допомоги для української армії, зокрема, обладнання для лікування поранених військовослужбовців і протезування інвалідів. Тільки в серпні під час проведеного працівниками "S.Group" патріотичного флешмобу було зібрано понад мільйон гривень.