Прикладом того, як поєднати якісні знання, сучасні технології та практичні вміння є перша та найбільша дистанційна школа України "Оптіма". ОПТИМісти при цьому не лише самі змінюють країну, а й охоче діляться з іншими цікавими інноваціями та сміливими підходами задля вдосконалення освітньої сфери нашої країни.

Читайте Обираємо репетитора для дитини: кому й коли він потрібний і як знайти найкращого

"Оптіма" – у центрі інновацій

Так, 10 квітня "Оптіма" разом із Державною службою якості освіти України, асоціацією EdTech Ukraine, благодійним фондом "За майбутнє дітей" та системою "Єдина школа" організувала масштабний форум "Освіта, що формує майбутнє: цифрові рішення для якості".


Масштабний форум "Освіта, що формує майбутнє: цифрові рішення для якості" / Фото "Оптіми"

Ця подія об'єднала лідерів думок, представників держави, EdTech-спільноту та освітян задля головного – побудови якісного процесу навчання в умовах цифрової трансформації. Адже сучасний світ вимагає щоразу нових та сміливих ідей, а також – фахівців, які готові їх втілювати у життя.

Епіцентром уваги стала секція школи з назвою "Масштабована якість: як "Оптіма" створює цифрову школу нового покоління". Відвідувачам презентували успішні моделі, які вже сьогодні формують майбутнє української освіти.

Новаціями, цікавими лайфгаками та секретами досягнення успіху в освітній сфері ділились Марія Мілецька, Робертс Вайшла, Ольга Білодід, Андрій Марченко, Оксана Бондарчук, Катерина Гольцберг. Ця команда – як ніхто – знає і щодня доводить, що якісне здобуття знань онлайн – це реальність, а не мрія!

Робертс Вайшла у візійній промові акцентував: якби швидко не просувались технології, рушієм змін завжди була, є і буде людина.

Цифрова школа – це не про технології. Це про людину,
– наголосив він.

І саме школи докладають чимало зусиль, аби сформувати дитину впевненою, успішною особистістю, яка не боятиметься змін та викликів і без сумніву втілюватиме свої ідеї у життя. Тож навчальні заклади повинні дбати про осучаснення своїх програм, аби запропонувати дітям справді найкращу освіту.


Масштабний форум "Освіта, що формує майбутнє: цифрові рішення для якості" / Фото "Оптіми"

Що має пропонувати школа майбутнього

Власне, у межах панельної дискусії "Освіта як сервіс" разом із державними та бізнес-партнерами учасники обговорили, як школи можуть і мають конкурувати за цифрове покоління, не втрачаючи при цьому педагогічної сутності. Там наголосили на кількох важливих тезах:

  • цифрові рішення – це нова філософія навчання: цей підхід не лише допомагає зробити його якіснішим та комфортнішим, а й дає можливість дитині швидше подружитися з цифровими навичками та отримати від такої співпраці більше користі для себе;
  • якість – кожна сім'я прагне впевнитися, що школа забезпечить їхній дитині прозорість у здобутті знань, гнучкість у комунікації та власному підході й ритмі навчання, а також персоналізацію, аби дитина могла впевнено опановувати те, що їй подобається і робити це у комфортному для себе середовищі і темпі;
  • партнерство – саме співпраця професіоналів, які готові змінювати освітню сферу та загалом країну, є тим ключем, який відчинить будь-які двері та стане рушієм масштабних змін.

У сучасному світі поєднання та правильне втілення саме цих правил у життя стане запорукою успішного майбутнього дитини. Тож вона матиме більше впевненості та навичок для професійного старту. ОПТИМісти це доводять на власному прикладі.


Масштабний форум "Освіта, що формує майбутнє: цифрові рішення для якості" / Фото "Оптіми"

Адже "Оптіма" – це не просто школа. Це готова модель освітнього майбутнього, яка вже працює для тисяч українських дітей у всьому світі!