Про це вказано в інструктивно-методичних рекомендаціях щодо викладання шкільних предметів, наданих Міносвіти України.

Дивіться також Ігор Хворостяний – новий очільник директорату шкільної освіти МОН

Учителі можуть змінювати зміст навчального предмета

Так, цього навчального року педагоги можуть розробляти навчальну програму предмета або інтегрованого курсу на основі обраної модельної навчальної програми. Під час роботи над програмою можна вносити зміни у зміст навчального предмета чи інтегрованого курсу.

Але варто враховувати підготовленість класу, регіональні особливості, робочий навчальний план школи або необхідність своєчасного реагування на конкретні умови навчання.

Тобто педагоги можуть доповнювати зміст програми, включаючи регіональний компонент, або навпаки вилучати окремі питання, з метою уникнення надмірної деталізації змісту навчального матеріалу.

Також учителі можуть розширювати, поглиблювати або ущільнювати зміст окремих тем програми, зважаючи на потреби учнів, матеріально-технічне забезпечення закладу освіти або запити батьків.

Окрім того, освітяни мають право доповнювати тематику практичних та творчих робіт.

До теми Грошей не вистачає: чи отримають учні 5 і 6 класів НУШ підручники

Навчальна програма в українських школах зазнає змін

  • З 1 вересня навчальна програма у школах України зазнає змін.
  • Її адаптовують до воєнних реалій, аби діти володіли необхідними у наш час навичками.
  • Заступник міністра освіти і науки України Андрій Сташків зауважив: окремо у школах не викладатимуть предмети медичної допомоги чи мінної безпеки. Їх інтегрували у курси для сьомих та дев'ятих класів.
  • Також МОН активно працює над зміною предмета "Захист України" для учнів 10 – 11 класів. На першому етапі у програму цього предмета впроваджуватимуть нові компоненти навчання щодо дронів, їхніх особливостей та використання, різновидів.
  • Також поглиблюють вивчення протимінної безпеки, надання домедичної допомоги. Паралельно навчають вчителів, які викладають цей предмет.