Згідно з міжнародним дослідженням PISA, учні відстають від освітніх програм на 1,5 – 2,5 роки. Окрім академічних втрат, дистанційне навчання призвело до значних психоемоційних проблем і погіршення здоров'я дітей через відсутність фізичної активності.

Дивіться також У школах з вересня працюватиме 2 тисячі інспекторів Служби освітньої безпеки

Які наслідки онлайн-навчання в Україні

Під час брифінгу у Миколаєві міністр освіти та науки України Оксен Лісовий розповів, що довготривале онлайн-навчання в Україні не минулося безслідно для українських школярів.

Сьогодні ми оцінюємо освітні втрати за всіма освітніми дослідженнями. Зокрема, є авторитетним міжнародне дослідження PISA, яке проводиться Організацією з економічного співробітництва та розвитку. Дослідження констатує академічні втрати на рівні 1,5 – 2,5 роки відставання від освітніх програм,
– заявив міністр.

Він також додав, що в українській освіті спостерігаються не лише академічні втрати. За словами міністра, через дистанційне навчання є значні психоемоційні втрати серед школярів.

"Ми маємо сьогодні так само явище втрат в психоемоційному, психосоціальному розвитку. А це те, що, власне, забезпечує успіх молодої людини, житті. Ми маємо втрати навіть в питанні здоров'я. Діти, які тривалий час перебувають в онлайн-освіті, не мають відповідної рокової активності", – зазначив Лісовий.

До слова, Володимир Зеленський заявив, що готуються рішення, аби українські школярі мали змогу навчатися "нормально", а не онлайн. Президент також додав, що навчання буде нормальне настільки, наскільки це можливо в умовах війни.