Про це свідчать результати дослідження "Нова українська школа" в 5 – 6-х класах: виклики впровадження", яке провела ГО "Смарт освіта". Є й такі вчителі, які не бачать необхідності у змінах.

Дивіться також Рік у кріслі міністра: як реформує українську освіту Оксен Лісовий

Чому підручники для 5 – 6 класів потребують змін

Учителі розповіли, що варто доопрацювати та змінити:

  • зв'язок навчального матеріалу з реальними запитами та життям учнів;
  • завдання для учнів;
  • зміст теоретичного матеріалу;
  • послідовність викладу теоретичного матеріалу.

Учителі при цьому кажуть, що використовують у своїй роботі як НУШівські нові підручники, так і старі. Одна з респонденток зазначила: якщо працювати тільки з таким підручником [за новим Державним стандартом], рівень грамотності дітей буде нульовим.

Натомість близько 18% опитаних педагогів вважають, що підручники, які вони використовують, не потребують доопрацювань.

Також автори дослідження порівняли дві типові освітні програми для 5-х та 6-х класів – не "за НУШ" та "за НУШ". Вони з’ясували, що гранична кількість навчальних годин на тиждень не змінилася, а кількість навчальних предметів навіть збільшилася.

Заступник очільника Міносвіти Андрій Сташків додав, що нині в МОН працюють над зміною Типової освітньої програми для 5 – 9-х класів, аби дати школам більшу гнучкість у формуванні розкладу.

  • Раніше ми також повідомляли, коли учні у різних регіонах України підуть на весняні канікули. Про це детально читайте за посиланням.