Він розповів, як зацікавив своїх учнів вчити фізику. І назвав цікаві приклади, які можуть повторити інші педагоги.

Дивіться також "У дітей були напади тривоги": як вчителі повинні коментувати зміст підручників

Як цікаво викладати учням фізику

У 2020 році, аби діти не втратили бажання здобувати нові знання у час пандемії коронавірусу, учитель створив ютюб-канал. Він і сьогодні виставляє туди змонтовані відеоуроки та лабораторні роботи. Зауважує: намагається викладати предмет доступною мовою.

У цих відео не присутнє моє обличчя. Я монтую за допомогою різноманітних картинок. Я пишу формули, пояснюю, вставляю інші відео з експериментами, також їх пояснюю. Присутні в моїх відео персонажі з фільмів, мультиків, якісь історичні особи і ніби від них іде розповідь уроку. Сприймається це дуже позитивно, тому що це привертає увагу,
– розповів педагог.

Максим Гвоздецький також розповідає: аби налаштувати дітей на навчання, на початку онлайн-уроку розповідає історичні події, які відбулися цього дня. І наголошує: у свої уроки вкладає душу.

Мені хочеться, щоб з дітьми ми були друзями. На уроках фізики багато вчених, тому я розповідаю цікаві історії про них. Також використовую метод асоціації для запам'ятовування формул. Інколи запам'ятати просто букви складно, а якщо інтегрувати з них картинку, то відповідно це запам'ятовується,
– зазначив Гвоздецький.