Експерти: У створенні іміджу країни треба відходити від стереотипів
За півроку до проведення чемпіонату з футболу "Євро 2012" міжнародні експерти радять Україні відмовитися від звичної символіки, калини та козаків, та звернути увагу світу на успішних українців.
Мовляв, політикам та економістам варто брати приклад із спортсменів та митців.
“Україна виходить з такими дуже нейтральними, пейзажними зараз рекламними кампаніями, які не демонструють той потенціал, і ті можливості, які країна могла б мати. Зараз треба остерігатися будь-яких речей, які є надто провокативними. Навколо України і так світове інформаційне поле є доволі "зарядженим", але треба пам’ятати, що позитивно подавати можна лише позитивну реальність. Україні ж ще треба з реальністю попрацювати”, - каже ініціатор міжнародного форуму Наталія Попович.
Ділиться досвідом і Південно-Африканська Республіка - господар Чемпіонату Світу з Футболу 2010 року. Африканські експерти переконують, що Чемпіонат - це шанс для країни, який випадає нечасто і варто ним скористатися.
“Країна має витратити багато коштів на підготовку інфраструктури для чемпіонатів - на стадіони, аеропорти, дороги. Але для нас життя почалося після футболу. І головне, що зараз світ думає про Південну Африку. Країна покращила показники на 40%, і це чудово! Люди приїжджали сюди з малими очікуваннями, але після чемпіонату світу всі були вражені. Тепер вони повертаються до нас знову, і, що важливе, розказують про країну друзям. Такий шлях цілком реальний і для України”, - каже керівник маркетингу ФІФА 2010 Лесепу Матшаба.
До дискусії залучили представників міст, що прийматимуть матчі "Євро 2012", політиків, митців та бізнесменів. Результатом співпраці обіцяють здивувати вже на початку наступного року.