Мовляв, політикам та економістам варто брати приклад із спортсменів та митців.

“Україна виходить з такими дуже нейтральними, пейзажними зараз рекламними кампаніями, які не демонструють той потенціал, і ті можливості, які країна могла б мати. Зараз треба остерігатися будь-яких речей, які є надто провокативними. Навколо України і так світове інформаційне поле є доволі "зарядженим", але треба пам’ятати, що позитивно подавати можна лише позитивну реальність. Україні ж ще треба з реальністю попрацювати”, - каже ініціатор міжнародного форуму Наталія Попович.

Ділиться досвідом і Південно-Африканська Республіка - господар Чемпіонату Світу з Футболу 2010 року. Африканські експерти переконують, що Чемпіонат - це шанс для країни, який випадає нечасто і варто ним скористатися.

“Країна має витратити багато коштів на підготовку інфраструктури для чемпіонатів - на стадіони, аеропорти, дороги. Але для нас життя почалося після футболу. І головне, що зараз світ думає про Південну Африку. Країна покращила показники на 40%, і це чудово! Люди приїжджали сюди з малими очікуваннями, але після чемпіонату світу всі були вражені. Тепер вони повертаються до нас знову, і, що важливе, розказують про країну друзям. Такий шлях цілком реальний і для України”, - каже керівник маркетингу ФІФА 2010 Лесепу Матшаба.

До дискусії залучили представників міст, що прийматимуть матчі "Євро 2012", політиків, митців та бізнесменів. Результатом співпраці обіцяють здивувати вже на початку наступного року.