Game Developers Conference - найбільша у світі ігрової індустрії подія. Щороку сюди приїжджають близько 20 000 програмістів, художників, дизайнерів, аби показати останні досягнення, обмінятися ідеями та визначити тенденції на майбутнє.

На минулорічній виставці багато хто робив ставки на технологію motion gaming. Кілька передових виробників представили ігрові приставки з бездротовими джойстиками, які реагували на рухи гравця. Однак попри великі капіталовкладення, задум сповна так і не реалізували. Головними новинками цьогорічної конференції стали мобільні пристрої та ігри для них.

“Основний напрямок цього року - ігри на мобільних девайсах, тобто на смартфонах, iPad. Окрім цього дебютувало багато соціальних он-лайн забавок, які також можна грати на портативних пристроях”, - каже організатор GDC 2011 Меґан Скавіо.

Однією з найпопулярніших новинок на експозиції став смартфон Sony Ericsson Xperia Play, який охрестили PlayStation Phone. Апарат дебютував лише в лютому, тож ажіотаж довкола нього цілком виправданий. Смартфон має сенсорний екран, за допомогою якого можна управляти майже всіма функціями. Аби перетворити телефон на справжню ігрову консоль, достатньо зсунути його верхню частину і тоді відкриється повноцінний ігровий пульт.

Ще один вельми популярний експонат - Nintendo 3DS. Ігрова приставка відтворює 3D-зображення, переглядати яке можна без спеціальних окулярів. Головна новина - консоль отримає підтримку відеосервісу Netflix з усіма його можливостями. 3DS зможе відтворювати потокове відео, включаючи 3D-контент.

“Netflix та Nintendo співпрацюють вже давно, починаючи з приставки Wii. Тепер ми вирішили, що варто попрацювати і над нашою новою портативною консоллю. Як результат - користувачі зможуть переглядати улюблені фільми під час подорожі, у ванні, на обідній перерві - будь-де”, - каже керівник американського підрозділу Nintendo Реджі Філз-Емей.

Серед інших цікавих новинок і вже забута аркада Tapper 1983 року випуску. Гра, в якій користувач виконує роль бармена, отримала нове втілення - версію для iPad.

“Мало хто пам'ятає цю гру. Можливо це мене і надихнуло. Я поцікавився у колег чи зможемо ми надати забавці новий вигляд, зробити її трохи сучаснішою. Відповідь ви вже знаєте”, - каже художній директор проекту Tapper World Tour Дон Блас.

Згідно з озвученою на конференції статистикою, ігрова індустрія коштує кілька мільярдів доларів. А найпопулярніші забавки приносять своїм творцям більше грошей, аніж голлівудські блокбастери.