ГО "ОПОРА": кандидати витрачають на вибори більше, ніж задекларували
8 жовтня 2012,
15:30
Читать новость на русском
Виборчі фонди кандидатів-мажоритарників значно більші за їхні статки, вказані у деклараціях. Так стверджують громадські активісти мережі "ОПОРА".
Аналіз підрахунку передвиборчих видатків кандидатів на Закарпатті, Донеччині та у Києві показав, що лише на саморекламу в ЗМІ кандидати за 2 місяці витратили майже 2 мільйони гривень.
Для підрахунку використовували непрямі методи, адже для громадськості інформація про виборчі фонди кандидатів недоступна.
За результатами дослідження, протягом передвиборчої кампанії найпопулярнішими засобами агітації залишаються реклама на вулицях і в медіа, на другому місці - благочинність та подарунки виборцям.