Головне – наші люди: бренд "Таврія" зняв "Кіно про істинні цінності" зі своїми працівниками
Джерело:
пресслужа бренду "Таврія"Бренд "Таврія" створив рекламний ролик та короткометражний фільм, де головними героями стали співробітники заводу.
Філософія "Таврії" та цінності бренду
Бренд відзняв цей ролик, щоб показати справжніх себе, без прикрас, без фальші, показуючи свої цінності.
Адже, як кажуть у компанії, цінність – це люди, і це вміння знайти свою справу по життю. Важливо залишатися вірними собі та своїм принципам, це перевірений спосіб бути щасливими у цьому мінливому світі.
Не потрібно намагатися бути кимось іншим, важливо бути собою. Саме це і показує "Таврія" у своєму відео. Саме тому до зйомок компанія залучила лише своїх працівників, а не акторів. Героями ролику стали люди, руками яких створюються коньяки дистилерії "Таврія".
Нагороди за ролі: в кращих традиціях великих кінострічок
Використовуючи матеріали рекламного ролика, "Таврія" створила і власний короткометражний фільм з назвою "Кіно про істинні цінності".
Бренд використав нестандартне промо з голлівудським масштабом для цього фільму. Так, на одному із пішохідних мостів Києва розміщено великий постер із фразою "Всі герої реальні" та QR-кодом. Завдяки йому перехожі можуть переглянути цей фільм.
І не лише переглянути. Оскільки у фільмі знялись справжні люди, так і кожен охочий може стати справжнім кіноекспертом та присвоїти героям нагороди за ролі в кращих традиціях великих кінострічок. Після голосування кожен учасник ще має шанс позмагатись за набір подарунків від бренду "Таврія".
Що ж до нагород, то їх буде 12, як і героїв у ролику:
- Найщиріша роль
- Найпрекрасніша усмішка
- Найдобріші очі
- Роль, яка найкраще показує істинні цінності
- Роль, що викликає добру усмішку
- Роль, яка за душу чіпляє
- Роль, яка вражає глибиною
- Краща парна роль
- Найяскравіша сцена
- Роль, що закохує з першого кадру
- Роль, яка підіймає настрій
Фільм бренду "Таврія" можна переглянути за посиланням.