Гриневич назвала три напрямки розвитку мовної освіти в Україні

13 квітня 2017, 12:30
Читать новость на русском

У розвитку мовної освіти в Україні є три основні напрямки – забезпечення вільного володіння державною мовою, володіння рідною мовою а також активний розвиток володіння іноземними мовами.

Про це розповіла міністр освіти і науки Лілія Гриневич, повідомляє прес-служба Міносвіти.

За словами міністра, хороша освіта повинна дати можливості для дитини вийти зі школи багатомовною.

Щоб цього досягти, школа має навчитися формувати в дітей компетентності 21 століття. До них, зокрема, входять "Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами", "Спілкування іноземними мовами", "Соціальні і громадянські компетентності", "Загальнокультурна грамотність",
– додала Гриневич.

Міністр зазначила, що наразі в Україні залишається загрозлива тенденція, бо у деяких школах з викладанням мовами національних менших не дають достатнього рівня володіння державною мовою.

Читайте також: Вчительський "рекет": Міністерство освіти проти репетиторства

Гриневич вважає, що Україна має знайти правильний і продуктивний баланс для вивчення мов, щоб після випуску з школи діти виходили конкурентоспроможними.