Honda - команда шалених вершників
1 вересня 1981 року на базі корпорації Honda утворюють гоночний підрозділ Honda Racing Corporation. Перед двома сотнями працівників ставлять найамбітнішу мету - створити залізного коня, який увірветься в еліту найпотужнішого гоночного класу.
Завдання непросте, зважаючи на домінування у першості самураїв із кланів Yamaha та Suzuki. Утім, в арсеналі байка Honda NS500 є чимало козирів. Головний інженер Сінічі Міякочі робить акцент на компактність мотоцикла, за своїми габаритами модель нагадує байк менш потужного класу. Водночас головна фішка - маневреність NS500, а не швидкість. Конструкторів цікавить насамперед загальний баланс гоночних властивостей залізного коня.
Прізвисько "швидкий" Фреді Спенсер отримав не просто так. Амбітний 20-річний американець уже в дебютній для Honda гонці, у 1982-му в Аргентині, зумів застрибнути на подіум, а на сьомому гран-прі сезону - у Бельгії - нагородив команду першою перемогою в елітному мотокласі. Здобуття "хондівцями" чемпіонського титулу було питанням часу.
Про грандіозні вдосконалення байка Honda та карколомні перемоги мотогонщиків команди - у відеосюжеті.