Honda CR-V: тест-драйв
Є автомобілі, які підходять для будь-яких ситуацій. Чи то місто з напруженим трафіком, чи далекі поїздки всією сім'єю, чи невеликий пікнік на природі. І одним з найяскравіших представників цієї когорти універсальних автомобілів безперечно є Honda CR-V. Познайомимось ближче?
Почнімо з того, що кросовер недавно пережив легкий фейсліфтинг. Нова радіаторна решітка, бампери та розширена палітра кольорів - ось і всі зміни. Зрозуміло, оцінка зовнішності - справа суб'єктивна, але погодьтесь - CR-V з потоку виділяється.
А от інтер'єр викликає двоякі почуття. Посадка в авто зручна, однак низьким водіям і пасажирам не надто зручно залазити в нього. Зате далі - нагорода: зручні сидіння і дійсно багато місця як спереду, так і ззаду.
На водійському сидінні все під рукою. Управління клімат-контролем та аудіосистемою, яка, до речі, видає хороший звук, - все це на інтуїтивному рівні. Ложку дьогтю додали традиційно для Honda не надто якісні матеріали. "Дубовий" пластик на панелі приладів та дверцятах можна легко подряпати. Шкіра на сидіннях, які доступні у топовій комплектації, теж могла бути кращою. Хоча самі крісла доволі зручні і мають розвинену бічну підтримку. Шумоізоляція... здається, вона тут є.
Зате авто порадує трансформацією салону та містким багажником: 556 л зі складеним сидіннями і 1000 л - з розкладеними.
Ходова частина - ось предмет гордості CR-V. Авто чудово поводиться у поворотах, не клює своїм "качиним" носом при гальмуванні і не завалюється при різкій зміні смуги. При цьому, ями та вибоїни майже не відчуваються - підвіска налаштована вдало.
Стосовно двигунів - їх всього два і обидва - бензинові. Базовий - дволітровий, розвиває 150 сил. Він може працювати в парі як з шестишвидкісною "механікою", так і з млявим п'ятидіапазонним "автоматом".
Інший двигун - 2.4-літровий. Цей агрегат має всього на 16 конячок більше і доступний лише з "автоматом", який псує всю картину. Динаміка у такого CR-V гірша, аніж у дволітрового з "механікою", а от апетит - значно вищий. Якщо ні в чому собі не відмовляти, то середній розхід рідко падатиме нижче 13 л.
До речі, про позашляхові можливості. Це авто не для бездоріжжя. Принаймні кліренсу у 18,5 см для таких випадків замало. Та й постійний привід тут на передню вісь, а момент підключення задньої трансмісія визначає самостійно. І, зазвичай, запізно.
Але японці і не позиціонують CR-V, як підкорювача серйозних перешкод. А з бордюрами та засніженими дворами авто впорається.
Отож, Honda CR-V - хороший універсальний автомобіль, який вдало поєднав якості легкових моделей та позашляховиків. Ціна - у межах норми: базова версія обійдеться у $34,5 тис.
І ще одне. Будьте певні - Вашій дружині це авто точно сподобається.