Хто він, інтернет-покупець 2016
Цифрова павутина огорнула вже практично кожного українця, від школярів до людей похилого віку. Подальшій діджиталізації населення сприяє розвиток мобільного інтернету та технологій 3G, а також доступність смартфонів.
Які особливості інтернет покупця або компанії, які роблять замовлення в інтернеті можна виділити у 2016 році? Міжнародний центр інтернет-торгівлі Allbiz, ресурс за допомогою якого підприємці розвивають свій бізнес в онлайні, підготував огляд сучасного інтернет-покупця.
Мультиплатформеність і мобільність
Сьогодні споживач використовує два і більше пристроїв для входу в онлайн. Приміром, на Allbiz в минулому році частка мобільного трафіку зросла в 2,9 рази і склала 26,4% – понад чверть від загальної кількості відвідувань ресурсу. За даними Forrester, 52% покупців у бізнес-сегменті шукають продукцію зі своїх смартфонів, з них же багато роблять замовлення.
Попередня підготовка
Перед тим як зробити замовлення покупець самостійно шукає інформацію про товар у пошукових системах. На ринках B2B це роблять 89% користувачів. Примітно, що більшість покупців заходять лише на першу сторінку пошуку.
Контент – король
Покупець у 2016-му хоче бачити повну картину про товар у зручній для сприйняття формі. Він чекає чітких і повних описів товару, якісних фотографій, знятих з різних ракурсів, відеооглядів і відгуків від інших користувачів. При чому не важливо, купує він тапки для дому або причіп для робочих потреб – будь-який товар повинен бути якісно описаним.
Зручність сайту
Покупцеві важливо, щоб те, що він шукає можна було легко знайти на сайті. Краса оформлення сайту другорядна, якщо у кілька кліків, покупець не знаходить потрібну продукцію. 76% користувачів у дизайні сайту виділили можливість швидко знайти потрібний товар як найважливіший фактор.
В онлайні дешевше
Покупці приходять в онлайн, тому що вони розуміють – це дешевше, ніж в офлайн магазині, а вибір більший. Замовника отримає та компанія, яка продає дешевше, обслуговує якісніше і надає краще сервіс. Правило «скупий платить двічі» в сучасній інтернет торгівлі вже не працює.
Покупець хоче замовляти все сам
За даними Internet Retailer 74% замовників і постачальників в бізнес сегменті вважають, що купувати в онлайні зручніше. Більше половини опитаних (59%) вважають за краще не взаємодіяти з менеджером компанії. А значить зробити замовлення самостійно і відразу оплатити його в онлайні повинно бути швидко зручно.