Аналітики Офісу ефективного регулювання BRDO за допомогою презентованого ними онлайн-сервісу – Інфляційного барометру – порахували, як змінилися ціни на продукти, які входять до складу традиційних українських вареників. З січня до грудня 2017 року ця страва подорожчала на 24,45%.
Читайте також: На скільки за рік подорожчав борщовий набір: назвали цифру
Найбільше з усіх складових вареників подорожчала картопля – на 38%.
Це сезонний товар, і взимку він коштує дорожче. Картопля у нас взимку не росте. Пропозиція зменшується, а попит залишається стабільно високим, бо це соціально значущий продукт. Тому картопля дорожчає, і дорожчають вареники,
– прокоментував провідний аналітик BRDO та куратор Інфляційного барометру Дмитро Остапчук.
У розрізі регіонів України аналітики з'ясували, що найдорожче вареники обходяться киянам, найдешевше – львівянам.
Але вареники – не єдина страва, чию вартість можна відслідкувати за допомогою Інфляційного барометру, наголосив керівник BRDO Олексій Гончарук, сервіс дозволяє відслідковувати ціни на 23 соціально значущі товари.
Нагадаємо, Офіс ефективного регулювання BRDO презентував новий онлайн-сервіс "Інфляційний барометр", що дає можливість користувачу в одному місці в декілька кліків отримати актуальні ціни в режимі реального часу.