Індійський автосалон потішив новинками для багатіїв

22 січня 2012, 11:19
Читать новость на русском

Індійський автомобільний ринок активно розвивається. За обсягом продажів він вже вийшов на друге місце у світі і сьогодні поступається лише Китаю.

Тож цьогорічна виставка Auto Expo у Нью-Делі відбулась з розмахом. Свої автомобілі привезли компанії з усього світу, від місцевих до німецьких преміум-брендів, загалом 1500 машин.

"В Індії живе близько 150 тисяч доларових мільйонерів і щороку їх більшає на 23%. А тепер уявіть, які можливості відкриваються перед виробниками дорогих автомобілів. Саме тому на цьому автосалоні ставки роблять на багатіїв і моделі преміум-сегменту", - ділиться директор з продажів та маркетингу Mercedes-Benz India Дебашис Мітра.

На стенді Mercedes - потужні седани та позашляховики, але не забувають німці і про "зелені" технології. Серед експонатів хетчбек B-Class F-Cell, який працює на водні.

Чи не найбільша кількість новинок у павільйоні BMW. Тут і новий кросовер X5, і компактні автомобільчики Mini, і гібридний спорткар i8.

Audi теж не пасе задніх, ціла колона вишикувалась до стенду компанії. Серед розмаїття моделей найбільше відвідувачів цікавлять дві новинки: седан A6 та спайдер R8.

"З усього модельного ряду мені найбільше подобається A6. Коли я прийшов сюди, то мав бажання обрати собі нове авто. Переглянув купу новинок і нарешті знайшов те, що шукав", - каже відвідувач Ґаутам Капур.

Спорткар Audi R8 оснащений 5.2-літровим двигуном потужністю 525 к.с. та повним приводом. Його ціна - $150 тис.

"Це автомобіль моєї мрії. Сподіваюсь, скоро я зароблю достатньо грошей, аби купити його і кататися вулицями Делі", - каже відвідувач Мохіт Аґарвал.

Найбільш впевнено на експозиції почувався Jaguar. Індія тепер його рідна територія, 3 роки тому цього автовиробника придбала індійська Tata Motors. Серед експонатів компанії на Auto Expo - газотурбіний спорткар CX-75 та оновлений седан XJ вартістю понад $100 тис.