Ініціатива ЄС EU4Business підтримує розвиток малого і середнього бізнесу в Україні
Ініціатива Європейського Союзу EU4Business, частину якої реалізує Європейський банк реконструкції та розвитку, підтримує розвиток малого та середнього бізнесу в Україні.
Переваги такої співпраці вже відчули в харківській компанії "Велотрейд". Торік, у серпні, її власники звернулись за допомогою до фахівців ЄБРР. В компанії була необхідність у проведенні маркетингових досліджень та розробці стратегії подальшого розвитку брендів.
"Нам ЄБРР підказала маркетингову компанію, яка проводить такі дослідження. Ми досліджували поведінку покупців у нижньому сегменті ринку – причина покупки. І досліджували, наскільки впливає бренд, наскільки наші бренди впізнаванні", – сказав власник компанії "Велотрейд" Олег Іванов.
За три місяці після закінчення маркетингових досліджень в компанії "Велотрейд" змінили стилістику, кольорову гаму та конфігурацію деяких велосипедів. Виробники врахували побажання клієнтів з різних областей України. Грант від Європейського банку реконструкції та розвитку, наданий завдяки ресурсам ЄС, дозволив компенсувати половину вартості проведених досліджень.
"Нам дуже приємно, що ви скористалися програмою Європейського банку реконструкції та розвитку. Саме цим ми і займаємося – підтримуємо малий та середній бізнес в Україні", – пояснив посол ЄС Хюг Мінгареллі.
Гранти в рамках ініціативи ЄС EU4Business доступні для компаній, які мають успішний досвід роботи на ринку та хорошу ділову репутацію. З початку року за сприяння ЄБРР на Харківщині вже стартували 15 проектів.
"Найбільш поширені тематики, за якими звертаються клієнти, це маркетинг, це різного роду розробка стратегій, це автоматизація, впровадження проектів та розробка веб-сайтів", – зазначив аналітик групи фінансування МСБ ЄБРР в Харкові Тимур Халілов.
Директор незалежної дослідницької компанії Yasno Research & Consulting Group Зоя Харитонова зазначила, що керівництво "Велотрейд" звернулося із запитом на проведення маркетингового дослідження з метою подальшої розробки своєї маркетингової і комунікаційної стратегії.
За її словами, в ході дослідження були опитано 1200 покупців велосипедів, проведені глибинні інтерв'ю з покупцями, в тому числі і марок-конкурентів замовника дослідження, а також інтерв'ю з експертами-продавцями велосипедів.
"Дослідження показало і точки розвитку, і білий простір, позначило можливі напрямки розвитку компанії", – додала вона, повідомивши, що глибинне інтерв'ю проводилося в 9 великих містах України, а кількісне опитування – в 20 містах по всій країні.
Співпраця із ЄБРР в рамках ініціативи ЄС EU4Business дозволяє місцевим підприємцям залучати додаткові фінансові ресурси, покращувати якість товарів і послуг та розширювати ринки збуту.