Інноваційне рішення у сфері телефонії для бізнесу – "Хмарна АТС"
Без телефонії важко уявити будь-який бізнес. При цьому організація якісного телефонного зв'язку потребує значних фінансових витрат.
Наприклад, на придбання та подальше обслуговування офісних АТС. Однак, це не гарантує клієнту повного спектру зручностей. Адже, при переїзді компанії треба бути готовим до неприємного сюрпризу – необхідності зміни всіх телефонних номерів. Погодьтеся, це невиправданий крок для малого та середнього бізнесу.
Саме тому багато компаній переходять в "хмару". Це інноваційне рішення, що дозволяє підвищити ефективність бізнесу, надаючи можливість користуватися телефонним зв’язком будь-де з будь-якого пристрою – стаціонарного, IP-телефону, мобільного тощо. Такими сервісами вже активно користуються у світі.
Лідерами серед провайдерів "хмарних" сервісів, за даними дослідницької агенції Gartner є: 8&8, Verizon, ThinkingPhoneNetworks та RingCentral.
В Україні використання "хмарних" технологій в офісних комунікаціях – поки на початкових етапах. Однак загальна тенденція – позитивна.
За результатами дослідження, що було проведено на наше замовлення, 43% компаній малого і середнього бізнесу користуються внутрішньоофісними АТС. При цьому, близько 60% опитаних підприємств вважають використання комунікаційних можливостей "хмарних" технології перевагою для бізнесу. Ці результати доводять, що хмарні АТС мають хороші перспективи розвитку в Україні,
— розповів директор з розвитку корпоративного сегменту ПАТ "Укртелеком" Микола Давиденко.
Зважаючи на такі результати, національний телекомунікаційний оператор "Укртелеком" нещодавно запустив власний інноваційний сервіс – "Хмарну АТС", що розташований в віртуальному середовищі оператора. Ця послуга буде корисною для всіх типів бізнесу – від малого до великого.
Адже разом зі стандартними функціями офісної АТС хмарний сервіс має додаткові переваги. Зокрема, він дозволяє підключити будь-яку кількість номерів та внутрішніх абонентів за допомогою дротового інтернет-з’єднання або Wi-Fi.
По-друге, це скорочення витрат. Клієнту не потрібно купувати, оновлювати та обслуговувати обладнання. Оператор всі ці витрати бере на себе. По-третє, у разі переїзду – всі номери зберігаються.
Одна з особливостей "Хмарної АТС" від Укртелекому – можливість розгорнути єдину офісну мережу зв’язку. Це буде корисно для будь-якого бізнесу, адже дозволяє налаштувати зв’язок з працівником будь-де, навіть якщо він працює вдома. Іншими словами за допомогою "Хмарної АТС" можна об'єднати всі підрозділи, всіх працівників в одну мережу з міськими телефонами та короткою нумерацією. При цьому клієнту не потрібно купувати ніякої додаткової техніки, думати про оновлення та обслуговування,
— зазначає Давиденко.
За допомогою інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу на веб-сторінці сервісу можна дистанційно налаштовувати номери всіх користувачів, або ж окремого працівника, підключати нові послуги, що значно спрощує роботу ІТ-спеціалістів, які працюють у великих підприємствах та мультифіліальних структурах.
Також є можливість організувати одночасний виклик на декілька пристроїв, голосові привітання. При цьому топ-менеджмент буде повністю контролювати витрати. Наприклад, за допомогою статистики розмов та відео дзвінків, а також чорних та білих списків номерів.
Для користування "Хмарною АТС" потрібен лише інтернет, а дзвінки здійснюються за допомогою IP-телефонії. Абоненту достатньо встановити спеціальне програмне забезпечення на комп'ютер чи смартфон.
Важливо, що як і при реальній офісній АТС, всі внутрішні дзвінки – безкоштовні.
"Укртелеком" пропонує різноманітні тарифні плани, залежно від кількості внутрішніх ліній. Щомісячна абонплата – від 180 гривень за п’ять номерів, при чому в кожному пакеті вже є певні кількість хвилин безкоштовних дзвінків.