Jaguar привіз до Парижа свій найменший седан – XE
За розмірами – це типова модель D-класу, хоча далеко не найбільша: 4686х1416х1850 мм, колісна база – 2835 мм, багажник – 455 л. Схожі параметри з мінімальною різницею у мерседесівської "цешки", Audi A4 і бімерівської "трійки". Саме баварця називають головним конкурентом новинки, натякаючи на азартну керованість і динаміку. Але про це – згодом, а поки – кілька слів про дизайн.
Спереду новинка дуже схожа на старшого брата - XF, а завдяки видовженому капоту, заокругленому даху і короткій кормі бейбі-Jaguar більше схожий на купе, ніж на седан.
Найвиразнішим елементом корми є світлотехніка у стилі спорт-купе F-type. Образ доповнюють масивні колеса, у топовій версії вони 20 або навіть 22-дюймові.
Як і німецькі конкуренти, Jaguar XE не вражає простором у салоні, однак все досить стильно і якісно. Передня панель обшита шкірою, можна замовити двоколірне оформлення. Мультимедійна система має кольоровий 8-дюймовий сенсорний дисплей, на який водій може вивести робочий стіл свого iPhone чи Android-смартфону. Також є точка доступу Wi-Fi, голосове управління і, зрозуміло, навігація.
Більше цікавого – у технічному плані. Передусім, седан сконструювали на алюмінієвій платформі, більша частина кузова (крім дверцят і кришки багажника) – теж з цього металу. Як наслідок - Jaguar XE найлегший у класі, базова версія важить 1474 кілограми. Для порівняння BMW 320d – 1495 кг, а дизельна "Цешка" – 1550 кг.
До гами двигунів найменшого "Яга" увійде алюмінієвий дволітровий турбодизель нового сімейства Ingenium у двох модифікаціях: 163 к.с. (380 Н·м) і 180 к.с. (430 Н·м). Заявлені витрати пального – менше 4 літрів на "сотню" у комбінованому циклі. До того ж британці обіцяють міжсервісний інтервал 33 000 км!
Також покупцям запропонують дволітрові бензинові турбодвигуни Ingenium на 200 і 240 к.с., а під капотом топової версії седана опиниться бензиновий V6 3.0 з механічним нагнітачем (340 к.с., 450 Н·м). Він дозволяє розігнатися до "сотні" за 5,1 с, максимальна швидкість обмежена на 250 км/год.
Коробки передач на вибір – 8-діапазонний "автомат" ZF або 6-ступінчаста "механіка". До слова, дизельний XE – перший Jaguar за останні 4 роки з такою трансмісією. Британці пояснюють: ручна коробка потрібна, щоб викиди СO2 були нижчими від європейської пільгової планки 99 г/км. Привід спершу буде лише заднім, але у перспективі для заряджених модифікацій та універсала можна буде замовити повнопривідну систему.
Крім того, найменший Jaguar отримав новітній електропідсилювач керма ZF, опційні адаптивні амортизатори Bilstein та трекшн-контроль із спеціальною програмою All Surface Progress Control (ASPC) для руху слизькими поверхнями.
Європейські дилери розпочнуть прийом замовлень на Jaguar XE наприкінці року. Стартова ціна – €35 000.