"Ну, ви пам’ятаєте, коли в кінці ролика номер читається з ефектом перемотки", – уточнив у телеграм-каналі міністр Кабміну Дмитро Дубілет.

До теми: Товари в рекламі тепер можна порівнювати з конкурентними: закон набрав чинності

Він наголосив, що це скасування не означає, що компанії без ліцензій зможуть рекламуватись. Норма, яка зобов’язує рекламні майданчики перевіряти ліцензію, залишається.

Ця норма, може, мала сенс 20 років тому, а зараз, в епоху гугла, зовсім застаріла. Тим більше, що через швидкість читання все одно часто нічого не можна розібрати,
– констатував міністр.

Він додав, що це дрібниця, але за теорією Дубілета, разом з великими та важливими реформами слід постійно шукати такі дрібниці. Вони, може, не такі глобальні, але у сукупності також роблять наше життя трохи приємнішим та ефективнішим.