Кензо представив свою колекцію на сезон осінь/зима 2012-2013
Показ неабияк розважив його гостей. Почалося все з того, що подія відбувалась у ангарі призначененому для ремонту метро. Туди відвідувачів відвозили рикші.
В одній із кабін потягу, розмістився діджей, який керував музичним супроводом шоу.
Показ став прем'єрою творінь нового дизайнерського дуету іменитого бренду Умберто Леона і Керол Лім. Разом вони створили молодіжну колекцію класного, комфортного і водночас розкішного спортивного одягу, цілком адаптованого для міста, сповненого яскравих кольорів, візерунків і цікавих детелей.
"Нашому чоловіку доводиться відвідувати різноманітні події. Тож ми з Керол хотіли створити гардероб необмежених можливостей, сповненого духу молодості", - каже дизайнер Умберто Леон.
"Ви бачите елементи костюмів і спортивного одягу, які можуть стати хорошою базою щоб збудувати свій індивідуальний стиль", - каже дизайнерка Керол Лім.
Дизайнери сміливо поєднують неочікувані відтінки, колір іржі, оливковий, помаранчевий, синій та червоний. Стьобані тканини використовують як для піджаків, так і для взуття на високій яскравій підошві. Подіум полонили також неопренові штани, вовняні пальта, костюми та вкриті візерунками бейсболки.
"Якщо ви придивитеся, то помітите невеличкі кишені, кожна з яких має своє призначення. Нарешті у вас буде окреме місце для вашої запальнички чи гігієнічної помади. Ми хотіли показати, що людина може носити в кишенях і створити йому необхідний комфорт", - пояснює дизайнер Умберто Леон.
На створення цього одягу, зі слів модельєрів, їх надихнула компанія Apple покійного Стіва Джобса, а саме привабливість продукції цієї марки та її зручність для користувачів. Під цим впливом створені такі практичні деталі колекції як гаманці на шию чи піджаки з кишенями під iPhone. Таким чином дизайнерське дуо продовжує додавати фанкі-стилю атмосфери Нью-Йорка до франко-японського бренду Кензо.