"Сьогодні мешканці міст прагнуть отримувати більшість послуг так, щоб якомога менше контактувати з різними структурами і заощаджувати таким чином свій час та ресурси, – розказав Олександр Комаров, президент Київстар. – І тут єдине можливе рішення – перевести послуги в онлайн та надати громадянам інструменти для доступу до них. Я дуже радію, що в Україні ці процеси набирають обертів і що Київстар може долучатися до розвитку міст, надаючи для цього свою експертизу та сучасні цифрові сервіси. З ними життя містян стає легшим, зручнішим та безпечнішим".
Для запуску інноваційних проєктів для мешканців Харкова Київстар планує використовувати новітні інформаційні та телекомунікаційні технології.
Серед них:
- IoT-сервіси для управління міським комунальним транспортом;
- системи для обліку та контролю використання ресурсів;
- хмарні рішення для оптимізації витрат на експлуатацію IT-інфраструктури організацій;
- статистичні дані на основі Big Data для сприяння розвитку інфраструктури міста, оптимізації його енергоефективності, аналізу демографічного та туристичного потоків у регіоні;
- мобільні фінансові послуги, що забезпечать:
- можливість сплати за проїзд шляхом відправлення SMS-повідомлення та поповнення електронних транспортних квитків з балансу мобільного телефону;
- підтримку у клієнтському мобільному додатку Київстар додаткових функцій на кшталт оплати проїзду у міському електротранспорті та комунальних послуг;
- зростання безготівкових розрахунків на підприємствах міста за рахунок оплати з балансу мобільного телефону, в том числі з використанням технології безконтактних NFC-платежів та використанням QR-кодів.
- доступ до електронних порталів міста з впровадженням послуги Mobile ID.
Харків став уже п’ятим містом України, з яким Київстар плідно співпрацює у впровадженні інноваційних проєктів для населення. Різними цифровими сервісами оператора вже успішно користуються мешканці Дніпра, Львова, Вінниці та Івано-Франківська.