Київстар створює Центр передового досвіду на базі технологій від AWS
Найбільший український оператор електронних комунікацій Київстар продовжує співпрацю зі світовим провайдером хмарних сервісів Amazon Web Services. Першим етапом стало перенесення платформи управління даними оператора у хмару AWS.
Це дозволило підсилити досвід компанії в галузі обробки та аналізу даних, інформує 24 Канал. Паралельно з міграцією, Київстар отримав статус Select Tier AWS Services Partner та наростив свої можливості у сфері штучного інтелекту (ШІ).
Буде цікаво 100 мільйонів для ЗСУ: внесок абонентів Київстар за час повномасштабного вторгнення
Це дало можливість створити лабораторію Generative AI для клієнтів.
Якщо раніше попит на хмарні рішення був зумовлений насамперед потребою зберегти дані та забезпечити віддалену роботу, то сьогодні на перший план виходить ШІ, аналітика, міграція інфраструктури та оптимізація витрат. Це важливо не тільки для операційних, але й стратегічних рішень бізнесу,
– зауважив Ілля Польшаков, директор з розвитку нових напрямків бізнесу в Київстар.
Він додав, що саме тому команда Київстар майже рік працювала над запуском власної лабораторії GenAI, щоб допомогти українському бізнесу бути ефективнішими.
Київстар планує надавати інноваційні AI-рішення від AWS для різних галузей бізнесу, зокрема для текстової та візуальної генерації контенту, розвитку розумних чат-ботів, віртуальних асистентів та інших сервісів ШІ.
Вже з жовтня 2024 року українському бізнесу стануть доступними:
- Міграція в AWS. Експерти Київстар допомагатимуть клієнтам ефективно переносити інфраструктуру бізнесу в хмару, забезпечуючи підвищену масштабованість, безпеку та продуктивність.
- Розробка рішень на основі Generative AI. Лабораторія GenAI Київстар запропонує інноваційні рішення на базі ШІ: від створення індивідуальних застосунків до розумних чат-ботів та віртуальних асистентів.
- Аналітика та оптимізація даних. Київстар надаватиме послуги з міграції та впровадження аналітичних дата-платформ для обробки великих обсягів даних, що дозволить покращити управлінські рішення та підвищити ефективність бізнесу.
- FinOps та управління витратами. Київстар впроваджує практики FinOps, що дозволяють контролювати витрати на хмарну інфраструктуру та оптимізувати інвестиції у хмарні сервіси.
- Технологічні консультації та підтримка. Експерти Київстар починають надавати консультації із впровадження найкращих практик AWS, AI-рішень та FinOps, що забезпечить стабільну роботу бізнесу та його стале зростання.
Цікаво! Також Київстар розглядає можливості надавати такі сервіси не лише для клієнтів з України, а й за кордоном.