Компанія BMW представила екологічний суббренд BMW i
Електромобілі та гібриди вже мало кого здивують. Ледь не кожен автовиробник має хоча б одну таку модель.
Але в компанії BMW вирішили піти ще далі. Баварці оголосили про створення окремого суббренду під назвою BMW i. До нього увійдуть нові екологічні авто з футуристичним дизайном.
Першими моделями "зеленої" лінії стануть міський електромобіль i3 та гібридний спорткар і8.
П'ятидверка i3 стане незамінною для мешканців мегаполісів. Автомобільчик має компактні габарити - такі ж, що й звичайні хетчбеки B-класу (3845×2011×1537). Проблем з парковкою у власника не виникатиме.
Кузов виконаний з алюмінію та пластику, завдяки чому авто має відносно невелику для електромобіля масу - 1270 кг.
Що важливіше, i3 оснащений електродвигуном нового покоління. Він розвиває 170 к.с. і обертає задні колеса. Живиться мотор від літій-іонних батарей з рідинним охолодженням.
Повний цикл їхньої зарядки триває 6 год., але вже за годину акумулятори зарядяться на 80%. Динамічні характеристики для такого малюка нескромні. До "сотні" хетч розганяється менш, ніж за 8 с. Запас ходу - 130-160 км.
Ще одна модель екологічного бренду - гібридний спорткар i8. На відміну від міського хетчбека, головний пріоритет цього авто - максимальне задоволення від водіння. Тому і габарити моделі компактними назвати складно: (4632х1955х1280). Розраховане авто на чотирьох.
Кузов виготовлений з пластику та вуглеволокна. Загальна маса авто - 1480 кг. Спорткар обладнаний трициліндровим бензиновим турбодвигуном об'ємом 1.5 л, який працює в парі з електромотором. Загалом силова установка розвиває 350 к.с. та 550 Нм обертового моменту.
Електродвигун живиться від літій-іонних батарей, розташованих точно посередині автомобіля. Що дозволило досягти ідеального співвідношення ваги по осям - 50:50.
Все це забезпечило BMW i8 справді спорткарівськими характеристиками. Так, до "сотні" авто розганяється всього за 4,6 с., максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 250 км/год.
Але головне - у змішаному циклі гібридний спорткар споживає 2,7 л пального на 100 км, а рівень викидів CO2 - 66 г/км.
У BMW впевнені - обидва концепти мають хороші перспективи. Серійний випуск електричного сіті-кара i3 планують налагодити у 2013 році. Слідом за ним почнуть збирати спорткар i8.