Компанія Land Rover представила абсолютно нову модель - Discovery Sport
Цей кросовер прийшов на заміну Freelander (ту назву взагалі варто забути). Відповідно до нової політики компанії, він належить до сімейства Discovery, про що красномовно говорить напис на капоті.
Оформили паркетник у свіжому корпоративному стилі - у ньому є щось і від нового Range Rover, і Evoque. Окремої уваги варті характерні фари з кільцями світлодіодних ходових вогнів, розділених на чотири секції - такий собі натяк на сторони світу. У базових версіях фари галогенові, за доплату доступна комбінація з ксенону і світлодіодів.
Порівняно з "Фрілендером" новинка помітно більша: довжина - 4590 мм (+90 мм), колісна база - 2741 мм (+81 мм). Крім того об'єм багажника зріс до 829 л (+74 л), щоправда з 5-місним салоном.
Кому ж не потрібен вантажний фургон, зате має велику сім'ю - може замовити два додаткові крісла. Для пасажирів третього ряду навіть передбачена можливість виставляти окрему температуру на клімат-контролі. На другому ряді ще комфортніше - сидіння можна рухати вперед-назад на 16 сантиметрів, а також змінювати кут нахилу спинки.
Більше цікавого - у передній частині салону: нове кермо, панель приладів від Evoque, новітній мультимедійний комплекс з технологією InControl, який дозволяє керувати додатками смартфону з центральної консолі. А ще в машині є хот-спот Wi-Fi та навігація з 3D-картами.
Крім того, у "спортивного Діско" - повний пакет систем активної і пасивної безпеки. Є купа ейрбегів, зокрема для колін, і навіть подушка безпеки для пішоходів, яка вистрілює на швидкостях 24-48 км/год з-під панелі біля вітрового скла. Також авто оснащене системою автоматичного гальмування - вона працює на швидкості до 80 км/год, орієнтуючись на показники стереоскопічної камери.
Щодо двигунів - Discovery Sport продаватимуть з бензиновим турбоагрегатом 2.0 (240 к.с., 340 Н•м), а також турбодизелями 2.2 (150/190 к.с., 420 Н•м). Усі мотори працюють з 9-ступінчастим "автоматом", а дизелі можна оснастити ще й 6-швидкісною "механікою".
Кросовер буде доступний як у передньопривідній модифікації, так і з повним приводом зі системою Terrain Response. Короткі бампери забезпечать хороші кути з'їзду-виїзду - 25 і 31 градус відповідно. Плюс кліренс у 212 мм - й авто зможе похизуватися відмінною прохідністю, і навіть здолати брід глибиною 60 см!
Європейські продажі Land Rover Discovery Sport стартують вже незабаром. Орієнтовна ціна базової версії - €38 тис.