Компанія Mitsubishi зізналася, що майже чверть століття дурила покупців
Японський автогігант Mitsubishi визнав, що майже чверть століття дурив власних покупців.
Компанія в середньому на 10% занижувала показники витрат палива в машинах своєї марки.
Mitsubishi продала більше 2 мільйонів авто, в яких реальні витрати бензину були вищими, ніж зазначалося в техпаспортах.
Після такої заяви акції Mitsubishi впали на 40%.
Цей скандал частково став причиною об’єднання двох компанії – Nissan і Mitsubishi. Компанії офіційно підтвердили переговори про злиття.
Nissan викупить третину акцій конкурента за майже два мільярди доларів і стане найбільшим акціонером компанії. Крім цього, після злиття, компанії розширять співпрацю. І тепер не будуть обмежуватись тільки спільним виробництвом малолітражних автівок.
Читайте також: Найцікавіші автоновинки зібрали під одним дахом у Китаї