Суецький канал успішно розблокували після тижневої блокади контейнеровозом Ever Given, що сів на мілину. Вже надвечір 29 березня Ever Given почав рух на північ.

Цікаво Заблокуйте будь-яке місце на карті судном Ever Given: створили новий розважальний сайт

Яка зараз ситуація у Суецькому каналі

За останніми даними рух контейнеровоза забезпечують 2 буксири. Зауважимо, що судно вдалося зняти з мілини у ніч проти 29 березня.

За даними Bloomberg, зняти судно з мілини вдалося після того, як рятувальні команди витягли 27 тисяч кубометрів піску, в якому застряг контейнеровоз. Відомо, що у черзі на прохід каналу стоять понад 450 суден.

Навігація Суецьким каналом планують відновити не менш ніж через 2 години.

Ever Given почав рухатися на північ: дивіться відео

Судно нарешті зняли з мілини: дивіться відео

Президент Єгипту Абдул-Фаттах ас-Сісі подякував єгиптянам, які зробили свій внесок у розв'язанні цієї кризи, що негативно відбилася на світовій торгівлі.

Єгиптяни повернули стан справ до норми, і тепер весь світ може бути спокійний за свої товари, які йдуть через цю транспортну артерію,
– зазначив глава держави.

Інцидент, який міг все зіпсувати

Ближче до обіду 29 березня контейнеровоз Ever Given, який раніше вдалося зняти з мілини, через сильний вітер і течію частково розвернувся і знову встав майже поперек водної артерії. На щастя, тоді судно не сіло знову на мілину.

Актуально Збіг чи пранк: у Китаї вантажівка Ever Green перегородила трасу

Аварія в Суецькому каналі: головне

  • 23 березня 2021 року судно Ever Given повністю заблокував рух Суецьким каналом, який з'єднує Середземне і Червоне моря. Сталося це через те, що судно 400 метрів завдовжки, 60 метрів завширшки та розраховане на 200 тисяч тонн вантажу сіло на мілину.
  • Попередньою причиною інциденту називали порив вітру, який викликав відхилення контейнеровоза з курсу. Однак є й інша версія – технічна несправність.
  • Через інцидент біля входів у Суецький канал накопичилося понад 300 суден, які очікують звільнення артерії, що є головним морським шляхом між Азією і Європою.

Збої на вантажному ринку руйнують світову торгівлю, особливо продовольчими й сільськогосподарськими продуктами. Транспортні потоки в портах різко впали, фрахтові витрати зросли, а поставки сповільнилися.

Щодня гігантське судно не пропускало товарів на 9,6 мільярда доларів. Це лише за годину – 400 мільйонів в американській валюті.