Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Кремль планує посилити антиукраїнську пропаганду на території окупованого Донбасу

      335 Читать новость на русском
      Терористи для пропаганди використовують як підконтрольні ЗМІ, так і Інтернет
      Терористи для пропаганди використовують як підконтрольні ЗМІ, так і Інтернет / "Дзеркало тижня"

      В окуповані Донецьк і Луганськ очікується прибуття додаткових груп так званих "фахівців" з Росії, які мають намір активізувати антиукраїнську пропаганду.

      Про це пише група "Інформаційний спротив" на своєму офіційному сайті.

      "Російські куратори в "адміністраціях голів" "ДНР" і "ЛНР" повідомили про вимогу адміністрації президента РФ щодо активізації цілеспрямованої інформаційно-пропагандистської роботи на підконтрольних Україні територіях (насамперед з цільовою аудиторією у Донецькій і Луганській областях), з використанням підконтрольних бойовикам ЗМІ, соцмереж, агентури на прифронтових територіях", – зазначається у повідомленні.

      Зауважимо, що пріоритетними темами такої роботи будуть успіхи та досягнення в реалізації "Гуманітарної програми щодо возз'єднання народу Донбас", негативна соціально-економічна ситуація на підконтрольній Києву території та "зростання невдоволення українськими військовослужбовцями діями свого командування та української влади загалом".

      Читайте також: Як сайти з російської "фабрики тролів" видають себе за українські ЗМІ

      Крім того, наголошується, що в середовищі керівництва сепаратистського телеканалу "Оплот ТБ", який є підконтрольним вождю "ДНР" Олександру Захарченку, спостерігається зростання невдоволення через відсутність фінансування цього ресурсу з бюджету рейкової республіки.

      "Зокрема, з липня 2016 року "Оплот ТБ" переведено у "державну власність" ДНР", однак він не перебуває на балансі цього формування та не отримує "бюджетного фінансування". Епізодично фінансову підтримку надають "благодійники" з РФ, проте цих коштів вкрай недостатньо. В зв'язку з чим відзначаються відкриті відмови керівництва телеканалу виконувати розпорядження "міністерства інформації "ДНР", – додають фахівці ІС.

      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      Залиште відгук