Крупним планом: Як "Укрзалізниця" зводить рахунки з профспілками?"
"Південна залізниця" відсудила в залізничників гроші за поширення, нібито, недостовірної інформації.
"29 серпня 2012 року у газеті "Україна Молода" була опублікована стаття "На залізниці зріє бунт", в якій головою первинної профспілки Вільної профспілки Харківської вагонної дільниці Олександром Абросімовим поширена недостовірна інформація. В статті вказано, що умови роботи провідників стають дедалі нестерпнішими, також наведено ряд інформації, яка завдає шкоди діловій репутації "Південної залізниці", - прес-служба ДП "Південна залізниця".
Відповідач Олександр Абросімов рішенням Ленінського суду Харкова шокований. Адже через лікарняний, він навіть не був на жодному засіданні. Одначе суд на таку дрібницю не зважив.
Треба встановлювати, чи містили ті слова образу
"Треба встановлювати, чи містили ті слова образу, тобто висловлювання на адресу залізниці, які б знизили рівень довіри. Або завдали шкоди діловій репутації. Якщо суд вбачає це у словах і це підтверджується реальними доказами, наприклад, зниженням кількості пасажирів, які користуються послугами залізниці. Ми розуміємо, що це дуже складно довести",- сказав директор компанії Investment Service Ukraine Ltd.Іван Герасименко.
В інтерв'ю Абросімов, зокрема, говорив про неготовність української залізниці до курсування нею швидкісних потягів "Хюндай", що були закуплені до чемпіонату з футболу "Євро-2012".
Як повідомили у прес-службі ДП "Південна залізниця", на виконання рішення Харківського райсуду були видані виконавчі листи, які спрямовані до виконавчих органів. Накладений арешт на рахунки Вільної профспілки Харківської вагонної дільниці №1 в межах стягнення суми на законних підставах.
Балакучість Олександра Абросімова обернулася для Вільної профспілки блокуванням рахунків. Але й після цього начальник потяга Амбросімов, який двадцять років пропрацював на залізниці, свою думку не змінив.
Начальник потяга "Київ-Тернопіль" Анатолій Тарасенко суд між залізницею і Вільною профспілкою називає зведенням рахунків. Мовляв, через постійну критику профспілка давно як більмо на оці.
За даними Мінінфраструктури, через 5 років 95% пасажирських вагонів потрібно буде списувати. На оновлення рухомого складу потрібно щонайменше два мільярди гривень.
Колеги Олександра Абросімова по нещастю, які теж роками судяться з "Укрзалізницею", підтверджують: український залізничний монополіст приховує від громадськості чимало порушень. А тих, хто насмілюється говорити про це, або тягнуть до суду, або звільняють.