Причиною такого стали фінансові труднощі, з якими зіштовхнулася компанія, повідомляє Aigle Azur.
До слова: Чим запам'ятався Роберт Мугабе – колишній президент Зімбабве
Компанія попереджає, що якщо ви користуєтеся її послугами і замовили квитки на рейс після 6 вересня, то вам доведеться купити інший квиток через скасування польотів.
Крім того, в Aigle Azur заявили, що не зможуть забезпечити оперативну компенсацію вартості квитків. Тому порадили, як клієнтам повернути кошти за оплачений заздалегідь політ.
У випадку оплати авіаквитків кредитною карткою, у компанії порекомендували використовувати процедуру зворотнього платежу. Натомість якщо оплата здійснювалася через агентство, потрібно звернутися за місцем покупки авіаквитка для уточнення можливості компенсації.
Найпунктуальніші авіакомпанії на українському ринку / інфографіка 24 каналу