До роботи над брендом запросили агенцію Туристичних Ініціатив і White Studio Design. Водночас в КОДА пропонують долучитися до розробки усіх охочих.
Нещодавній скандал в регіоні До Рокитного на Київщині дійшла декомунізація: у селищі таки зняли заборонену символіку
Навіщо створюють бренд
Наразі до робочої групи з брендування ввійдуть представники сфери туризму, інвестори, потенційні туристи та жителі області.
У сучасному суспільстві бренд потрібен кожному місту й області, які стрімко розвиваються і зацікавлені в розвитку туристичної індустрії та економічної сфери. Київщина прогресує. І ми не просто усвідомлюємо свої переваги, ми маємо на меті їх гідно презентувати. Саме тому в нас стартувала робота над створенням бренду,
– заявив керівник Київської ОДА Василь Володін.
Він також додав, що це допоможе у якісній промоції регіону.
Хочуть поліпшити репутацію регіону
В КОДА підкреслили, що створення унікального бренду, айдентики та брендбуку Київської області сприятиме активній реалізації туристичного потенціалу та формування репутації та позитивного іміджу регіону, зростання туристичної та інвестиційної привабливості громад, а також ріст внутрішнього та зовнішнього ринків туризму.
Щоб долучитись до розробки бренду Київщини, потрібно надіслати свої пропозиції та мотиваційний лист на електронну адресу управління туризму облдержадміністрації tourism.gov.ua@gmail.com.