На їх думку, це неабияк зменшить кількість аварій. Адже містяни ризикують власним життям, перебігаючи дороги перед сотнями машин.
Активісти за допомогою смугастої тваринки вирішили привернути увагу столичних чиновників, аби ті створили більше наземних переходів. Але замість того, щоб намалювати "зебру", наприклад, на велелюдній столичній Бесарабці, чиновники встановили пластикові кущі.
Людям має бути комфортно, аби на їх шляху не було механічних перешкод,
– розповів Сергій Щелкунов.
Попри шалений трафік, кияни вподобують місця для несанкціонованого переходу. Навіть не здогадуючись, що це загрожує не лише життю, але і гаманцю. Якщо пішохода піймають, доведеться платити 100 грн штрафу.
Читайте також: На чотирьох пляжах у Києві заборонили купатись
Патрульні поліцейські не реагують належним чином на порушення ПДД пішоходами.
А для іноземців столичні підземні переходи – наче лабіринти. Канадієць Алекс розгублено вирішує як перейти дорогу, аби не мандрувати лабіринтами торгового центру.
Аби людям було комфортно, активісти створили проект мережі наземних переходів.
Він був презентований на транспортних конференціях. Це бачили чиновники департаменту транспортної інфраструктури. Я не знаю, чи доходило це до мера, але його заступники не звертають увагу на проект,
– резюмувала активістка Христина Морозова.
Автор сюжету: Михайло Комадовський.