Поліклініка Київської обласної лікарні щодня обслуговує в середньому 400 пацієнтів. Це більше тисячі прийомів на день. Сюди їдуть люди з усієї області.
Зекономити час пацієнтів та полегшити роботу лікарям вирішили українські програмісти. Три місця кропіткої роботи знадобилось розробникам, щоб отримати систему управління потоком клієнтів.
Функціонал цього сервісу максимально простий і складається з 3 дій – записатись, підтвердити та скасувати прийом. Зайняти чергу можна, не виходячи з дому через сайт медустанови, де працюватиме така система.
Читайте також: Програмісти готують незвичний подарунок Черкасам на День Незалежності
Потрібно обрати лікаря, день і час, вказати номер мобільного та дату народження. Після цього отримаєте "талончик". Його номер і слугуватиме перепусткою до потрібного лікарського кабінету.
Зареєструватись в електронній черзі можна буде й безпосередньо в поліклініці через спеціальний термінал.
Людина завжди може звернутися в реєстратуру, де точно також буде встановлене програмне забезпечення,
– розповів керівник проекту "Поліклініка без черг" Артур Верба.
Щоправда, жива черга залишиться. Кілька годин на день виділятимуть для термінових візитів та пільговиків. Лікарі також зможуть корегувати розклад. У тестовому режимі система почне працювати наприкінці серпня у двох поліклініках – при обласній лікарні та дитячому діагностичному центрі Києва.
Однак, адміністрація лікарень вже передбачає можливі конфлікти. За словами заступника головного лікаря Київської обласної клінічної лікарні Андрія Турчина, якщо приходять пацієнти, яких планово записала ця система, то пацієнти, які зайняли живу чергу, цього не розуміють.
Ідею запровадження електронних черг вже підтримали в Міністерстві охорони здоров’я.
Я сподіаюсь, що цей проект буде розвиватися за підтримки МОЗ, а ми забезпечимо укладання з ними угоди,
– розповів ідеолог проекту 1991 Open Data Incubator Денис Гурський.
Систему електронних черг планують вдосконалювати та розширювати. І не виключено, що вже у листопаді вона почне працювати в усіх поліклініках столиці.