Спеціальні перепустки, які дають право користуватись громадським транспортом, видали працівникам критичної інфраструктури. Обмеження почали діяти з понеділка, 5 квітня 2021 року.

До теми Ранковий бум таксі закінчився – ціни впали: що кажуть служби автоперевізників

Обмеження у метро

На кожній станції метро спецперепустки перевіряли правоохоронці. Після проходу пункту пропуску в метро, схема для пасажирів підземного транспорту залишилась стандартною:

  • спочатку кияни повинні придбати квиток у касі;
  • він дозволить пройти турнікет;
  • пасажир має дочекатись на потрібний потяг на платформі.

Спецперепустки у наземному транспорті

З введенням обмежень, кияни не зафіксували черги з охочих потрапити у транспорт. Салони наземного транспорту були заповнені навіть менше, ніж на половину.

Водії та кондуктори самостійно перевіряли спецпропуски у громадському транспорті, зокрема в:

  • тролейбусах;
  • трамваях;
  • автобусах.

Черги до маршруток

На зупинках маршрутного таксі були черги людей. Більшість пасажирів очікували на свій транспорт у масках, однак соціальної дистанції ніхто не дотримувався. До салону впускали усіх охочих.

Водії маршруток спецперепустки у своїх пасажирів не перевіряли. На їхню думку, спеціальних квитків видали замало, а містянам необхідно їхати в своїх справах.

Столиця у заторах

Відсутність вільного доступу до громадського транспорту скувала столицю у заторах. Кияни масово пересіли на приватний транспорт. Також виріс попит на таксі. У години пік ціна зросла майже у 3 рази, а подекуди – в 7 разів.

Дивіться відео: у Києві з 5 квітня діють спецпропуски в транспорті