В офісі Світового Банку відбулася презентація перших результатів спільного проекту Світового Банку, Integrated Transport Planing та A+S Ukraine, спрямованого на вдосконалення київської транспортної системи. З минулої осені експерти міжнародного рівня, включаючи радника фракції "Об’єднання "Самопоміч" в Київраді, представника українського офісу A+S Дмитра Беспалова, працюють над оптимізацією маршрутної мережі громадського транспорту міста.

Реформа дозволить вирішити проблему сполучення з центром густонаселених районів, зокрема житлового масиву Троєщина, а також покращити екологічний стан столиці.

Для втілення реформи будуть внесені зміни у маршрути громадського транспорту: скасують дублерів та впровадять метробуси (швидкісний автобусний транспорт). Всі зміни були розроблені, виходячи з наявної системи транспорту у місті. Інструментом для оцінки ефективності запропонованих рішень є транспортна модель Києва.

"Нова транспортна модель Києва належить до класу статичних прогнозних 4-рівневих моделей. Зараз вона перебуває на завершальному етапі її калібрування. Система розраховує транспортні кореспонденції (поїздки на роботу, додому, на навчання та інше) між 407 транспортними районами на різних видах транспорту. Вона передбачає оцінку наслідків змін в транспортній системі міста та приміських територій, зокрема: зміни маршруту автобуса, її вплив на пасажиропотоки на інших маршрутах та їх перерозподіл, яким буде середній час поїздки по місту, яким буде навантаження на розв’язку через 10 років та інше", — розповів про проект експерт з транспортних питань Дмитро Беспалов.

На думку Беспалова, це перша настільки масштабна система для Києва. Фінальна презентація результатів проекту відбудеться всередині цієї осені.