В інтерв'ю 24 каналу він зазначив, що проєкт будівництва Подільсько-Воскресенського моста – це "16 років вбухування грошей в міст, який реально мав дуже сильно розвантажити інші, стати "додатковою артерією" для людей з Троєщини".
Читайте другу частину інтерв'ю Про команду Притули та ймовірну поразку на виборах: відверте інтерв'ю з кандидатом у мери Києва
За словами Притули, Подільський міст – "просто ще один міст для автомобілістів, які зайдуть з Троєщини на Поділ".
Камон, це ж пекло, друзі... Він будувався та закладався з огляду на те, що на момент його здачі там вже буде метро. І по ньому мала йти ще гілка – метро, сполучення, вагончики мали кататись туди-сюди,
– сказав Притула.
Головна проблема будівництва Подільського моста
Кандидат у мери Києва зауважив, що спеціалісти, з якими він спілкується, говорять про те, що потрібно дуже сильно зважати на раціональність. Він зазначив, що у столиці України – тотальна невідповідність у розвитку лівого та правого берега. На лівому березі з'являється багато житлових комплексів і він акумулює менше робочих місць, ніж правий берег.
"Історія з щоденною міграцією з одного берегу на інший буде актуальною доти, поки знову ж таки не буде впроваджений нормальний генплан розвитку міста, який передбачатиме все те, що стосується рівномірного розвитку територій", – сказав Притула.
Також громадський активіст зауважив, що потрібно відновити трамвайне сполучення лівого і правого берега, "тому що апокаліпсис не за горами".
Повне інтерв'ю 24 каналу з Сергієм Притулою: дивіться відео