Слава маленького виробника автомобілів мчить по світу набагато швидше за самі машини. І це при тому, що річні обсяги виробництва суперкарів не перевищують чотири тисячі одиниць. Варто зауважити, що позашляховика (або кросовера) Lamborghini чекали давно – необхідність у його появі виникла відразу після презентації Bentley Bentayga, який тепер є для Urus найближчим конкурентом.


Для їзди по піску передбачено спеціальний режим трансмісії

Читайте також: В Україні зроблять свій Porsche

Обговорювати дизайн швидкого італійського позашляховика, ймовірно, безглуздо. Все автомобільне співтовариство розділилося на два табори. Точно можна сказати лише те, що Urus нікого не залишив байдужим. Рублені форми, класичні пропорції і колісні диски мінімальним радіусом в 21 дюйм. Всі ці фактори не дають приводу подумати про те, що насправді він побудований на тій же платформі, що і Audi Q7, Porsche Cayenne і Volkswagen Touareg.


Мінімальний розмір колісних дисків – 21 дюйм

Читайте також: Творець найпотворнішого BMW взявся за китайців

В якості силового агрегату Urus використовує 650-сильний 4,0-літровий V8 з двома турбінами, який видає тягу до 850 Нм. Аналогічний мотор використовується в деяких моделях Audi S і RS серії. У поєднанні з 8-ступінчастим "автоматом" він прискорює п'ятиметровий позашляховик масою 2,2 тонни з місця до сотні всього за 3,6 секунди.

Позначку в 200 км/год Urus долає вже через 12,8 с, а заявлена максимальна швидкість складає 305 км/ч. Ці показники роблять новий Lamborghini найдинамічнішим і найшвидшим позашляховиком в світі. Впоратися з такою потужністю водієві допомагають активні стабілізатори поперечної стійкості, керовані колеса задньої осі і система повного приводу з міжосьовим диференціалом Torsen.


Салон виконаний у найкращих традиціях марки.

Читайте також: Нові BMW i8 Roadster і i8 Coupe стали ближче до електромобілів

Інтер'єр, як і годиться для ексклюзивного автомобіля, складається зі шкіри, карбону, тачскрінових екранів і безлічі чудових дизайнерських рішень. Варто зауважити, що до внутрішнього оздоблення суперечок набагато менше, ніж з приводу неоднозначної зовнішності.

Вражає велика кількість важелів і селекторів на центральній консолі. Найцікавіший з них – селектор вибору режимів руху Tamburo. З його допомогою можна вибрати з шести комплексних налаштувань: три шосейних режими і три позашляхових покликані адаптувати Urus до будь-якого середовища.


Для задніх пасажирів також передбачені електрорегулювання крісел.

Читайте також: Новий Mercedes CLS їздить на автопілоті і світить яскравіше за всіх

Ставка на Lamborghini Urus більш ніж серйозна: бос Lamborghini Стефано Доменікаллі вважає, що новий позашляховик дозволить збільшити продажі марки до 7 тисяч автомобілів вже у 2019 році. А в 2020 італійці планують подолати планку в 10 000 автомобілів. Природно, для цього будуть оновлені і інші моделі марки.

Старт продажів нового позашляховика Lamborghini заплановано на весну 2018 року. Орієнтовна вартість – близько 200 тисяч доларів.