Літак SuperJet-100 був оснащений двома аварійними маяками

28 червня 2012, 19:39
Читать новость на русском

Джерело:

ria.ru

Експериментальний російський лайнер SuperJet 100 (SSJ-100), який розбився 9 травня в Індонезії, був оснащений двома аварійними маяками, як і слід було, а не одним, як зазначалося раніше.

Про це заявили у ЗАТ "Цивільні літаки Сухого".

"Треба розуміти, що, згідно з дійсними вимогами, на літаках типової конструкції обов'язково повинні бути встановлені два аварійних маяка: один стаціонарний, один переносний. Функції у них різні - переносний призначений для тих ситуацій, коли пасажири після аварії збираються покинути борт літака", - пояснює перший віце-президент ЗАТ "Цивільні літаки Сухого" і радник при індонезійській комісії з розслідування катастрофи Ігор Виноградов.

У свою чергу, генеральний директор ФГУП "Морсвязьспутник" Андрій Куропятников стверджував, що літак під бортовим номером 97004 був випробувальним зразком, тож на ньому допускалася установка одного аварійного маяка, який, на жаль, не спрацював.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що попередній етап розслідування катастрофи літака SuperJet-100 в Індонезії завершився. Фахівці дійшли висновку, що лайнер врізався в гору Салака не через проблеми з технікою. Вони припускають, що в катастрофі може бути винен диспетчер.