Малюки-близнюки Volkswagen up! і SEAT Mii, та старший брат SEAT IBL
Компактні автомобілі A-класу - дуже популярні у Європі. Та й в Україні вони вже теж здобули визнання. Маленький сіті-кар зручно паркувати, він економний і, як зараз модно казати, дружній до природи.
Тому коли в 2005 році Volkswagen перестав випускати хетчбек Lupo, було зрозуміло, що наступнику - бути. Німці не можуть покинути настільки важливий сегмент. І ось він - Volkswagen up!
Довжина моделі ледь перевищує 3,5 м, ширина - 1,64 м, колісна база - 2,42 м. Але попри крихітні розміри, хетч має просторий і дорогий салон. Крім того, в up! ще й чималий багажник: 250 літрів з розкладеними сидіннями і 950 зі складеними!
Гама двигунів - небагата. Тут лише літровий трициліндровий агрегат потужністю 60 і 75 конячок. Найменший Volkswagen вразить потенційних покупців широким вибором опцій і, що головне, невисокою ціною. За "базу" попросять близько 9500 євро.
SEAT Mii
Якщо з якихось причин Ви не надто лояльно ставитесь до марки Volkswagen, але сама модель сподобалася, то погляньте на SEAT Mii. Та ж платформа і салон, ідентичні розміри та двигуни. Тобто це той же автомобіль, тільки з молодіжним дизайном і трохи нижчою ціною. Іспанський малюк обійдеться всього на 300 євро дешевше. Тому це, скоріше, справа смаку.
SEAT IBL
Але на сіті-карах далеко не заїдеш. І в SEAT добре про це знають. Як доказ - концептуальний седан під назвою IBL. Автомобіль сконструйований на платформі Audi A4 попереднього покоління, та ще й "взутий" у 20-дюймові колеса. Його можна було б розглядати, як потенційну заміну седану Exeo, але іспанці наголошують: IBL - не прототип серійної моделі. Він лише дозволяє побачити, який вигляд матимуть майбутні "Сеати".
Про технічну частину взагалі мовчать. Лише обмовилися, що IBL обладнаний гібридною силовою установкою і може заряджатися від звичайної розетки. Вся ця невизначеність явно не на руку компанії, яка і без того на ладан дихає. Адже одними концептами ситий не будеш.