Суттєво додається кондитерам роботи перед святами, наприклад Різдвом. В такий час на підприємстві працює до 700 людей. Обов’язок деяких із них - контроль за якістю мигдалю, який використовують для виробництва марципанів. Його фабрика закуповує в Іспанії та Італії.

Рецептові марципанів понад дві сотні років. Точний склад пасти знають тільки головний кондитер та власник компанії.

Хоча основні інгредієнти добре відомі - це мигдаль, цукор і смакові додатки - таємницю марципанів зберігають за сімома замками. Що ж такого особливо у марципанах Niederegger?

“Є ціла низка виробів, які можна класифікувати як марципани. Ми гордимося тим, що у наших марципанах великий вміст мигдалю та небагато цукру. В цьому ви можете бути впевнені. Саме такими мають бути справжні марципани”, - каже кондитер Юрген Роземан.

Найбільшим викликом для компанії залишається популяризація марципанів. Ці солодощі у людей викликають кардинально протилежні емоції. Навіть у Німеччині їх або люблять, або ненавидять.

Компанія тримає у секреті інформацію про свої заробітки. Однак, власник фабрики Хольгер Страйт пишається тим, що німецькі марципани нині експортують у понад 40 країн.

“Ми гордимося, що у нас тільки двоє власників. Навіть після семи поколінь моя дружина володіє 25% акцій, а я 75%. На відміну від більшості сімейних справ, у нас немає цілої купи партнерів, які витягують гроші з компанії. Ми справді можемо вкладати свої кошти у фірму”, - каже власник фабрики Хольгер Страйт.

“Що нас чекає у майбутньому? Майбутнє найімовірніше буде за жінками. Ми маємо двох дочок, які вивчали економіку, і які спеціалізуються на маркетингу та фінансах. Нині вони роблять успішну кар’єру”, - каже власниця фабрики Анжеліка Страйт-Біндер.

Та поки вказівки продавцям у магазині роздає саме Анжеліка. Наступне покоління матиме нелегке завдання - зробити так, аби марципани добре розкуповували не тільки перед святами, а й впродовж усього року.