Менеджери WOG зняли комірці та взялися обслуговувати клієнтів АЗК
Понад півтисячі працівників центрального офісу компанії на один день взяли до рук пістолети і швабри та стали виконувати роботу підлеглих. Таку акцію компанія провела на 100 своїх АЗК по всій країні.
Спершу було лячно, але тепер все добре. Я вмію заправляти, я орієнтуюся швидко яка це колонка, який бензин потрібен чи дизель потрібен, - ділиться враженнями Олена Артазей, керівник дирекції з персоналу та клієнтського сервісу компанії WOG.
А в залі АЗК директори стоять за касовими апаратами, готують бургери та хот-доги. Керівники на власному досвіді перевіряють якість сервісу та особисто спілкуються із клієнтами.
Це найсучасніша з усіх заправок в компанії WOG. Саме тому ми вирішили прийти сюди таким дружнім колективом, щоб зрозуміти, що ще ми можемо зробити, щоб потім всі ці ідеї перенести на всю мережу, - розповідає Віталій Ткаченко, директор з маркетингу компанії WOG.
Такий "День контактів" у компанії WOG уже став традицією і проходить двічі на рік два роки поспіль.