METRO продовжує низку зустрічей клієнтів із визнаними експертами HoReCa-бізнесу
Компанія "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" продовжує втілювати в життя освітній бізнес-проект METRO Communication Hub for HoReCa — серію зустрічей професійних клієнтів METRO з відомими експертами HoReCa-бізнесу з метою обміну професійною інформацією.
У рамках ініціативи METRO регулярно організовує зустрічі своїх клієнтів, представників українського готельно-ресторанного бізнесу, з відомими експертами, рестораторами та шеф-кухарями, і надає можливість перейняти кращий міжнародний досвід з метою його подальшого впровадження в Україні. 24 вересня 2015 року в Дніпропетровську відбулася чергова сесія METRO Communication Hub for HoReCa, яка об’єднала близько 100 рестораторів Дніпропетровська, Кривого Рогу, Запоріжжя, Полтави та Харкова.
До програми METRO Communication Hub for HoReCa ввійшли презентація на тему "Винна карта, що заробляє для вашого ресторану" від Олексія Гіжка, шеф-сомельє "МЕТРО Кеш енд Кері Україна"; семінар з меню-інжинірингу від Сергія Трахачова, видавець журналу "Ресторатор", презентація "Українська витримана яловичина", яку провів відомий український ресторатор Дмитро Борисов, засновник мережі ресторанів "Сім’ї Борисова". Окрім того, для учасників заходу було проведено круглий стіл "Історія успіху", за участі Георгія Піонова та Павла Мороза (мережа ресторанів Luxe Cartу) та Олени Буряк (ресторан "Миші Бляхера"). Завершилася зустріч дегустацією продукції власних торгових марок та вина власного імпорту METRO.
"МЕТРО Кеш енд Кері Україна" як глобальна міжнародна компанія підтримує прагнення українців модернізувати свою країну. Ми ділимося з нашими клієнтами передовим досвідом, і, таким чином, суттєво покращуємо можливості для поновлення розвитку малого та середнього бізнесу в Україні", — коментує Галина Джандан, начальник управління з розвитку каналу доставки та з організації польових продажів професійним клієнтам "МЕТРО Кеш енд Кері Україна".
"METRO допомагає налагоджувати діалог між виробниками якісної української продукції та їхніми потенційними клієнтами – власниками готелів, кафе та ресторанів. Саме тому однією з ключових тем нової зустрічі в рамках METRO Communication Hub for HoReCa стала можливість використання яловичини українського виробництва на кухнях найкращих ресторанів країни", — розповіла Юлія Пилипенко, директор з продажів "МЕТРО Кеш енд Кері Україна".
Наступні зустрічі в рамках METRO Communication Hub for HoReCa будуть анонсовані додатково.
З моменту виходу на ринок України в 2003 році METRO Cash & Carry відкрила 27 класичних магазинів: чотири в Києві, три в Одесі, два у Донецьку, Дніпропетровську, Одесі, Харкові та Львові, по одному у Луганську, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Макіївці, Маріуполі та Житомирі; та 4 магазини оптової торгівлі "Бери Вези": в Кременчуці, Кіровограді, Тернополі та Луцьку. За понад 11 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку 550 млн. євро.
METRO Cash & Carry управляє більш ніж 750 центрами оптової торгівлі в 26 країнах. Чисельність персоналу компанії нараховує більш ніж 120 000 чоловік, а обсяг її продажів за 2012/2013 фінансовий рік склав близько 31 млрд євро. METRO Cash & Carry –– це торговельний підрозділ німецької METRO GROUP, однієї з найбільших торговельних компаній в світі. В 2012/2013 фінансовому році продажі METRO GROUP склали близько 66 млрд євро. В 2 200 магазинах компанії в 32 країнах світу працює 265 000 чоловік. METRO GROUP складається з наступних підрозділів: METRO/Makro Cash & Carry – міжнародний лідер оптової торгівлі, гіпермаркети Real, Media Markt і Saturn – лідер торгівлі відео — та аудіотехнікою в Європі, а також універмаги Galeria Kaufhof.