Мобільним операторам заборонили нав’язувати нові послуги

20 червня 2012, 20:54
Читать новость на русском

Джерело:

proit.com.ua

У середу в Україні набули чинності нові правила надання та отримання телекомунікаційних послуг.

Постанова Кабінету міністрів від 11 квітня 2012 року "Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг" опублікована в "Урядовому кур'єрі".

Документ конкретизує вимоги для загальнодоступних (універсальних) послуг і встановлює уніфіковані вимоги, які не залежать від виду послуг і способу їх надання.

Також в новій редакції відсутній розподіл послуг на основні та додаткові. Велику увагу в Правилах приділено питанням захисту прав споживачів та конкретизації обов'язків операторів і провайдерів телекомунікацій при наданні телекомунікаційних послуг.

Крім того, згідно з документом, оператори будуть зобов'язані до початку надання послуги інформувати споживача про її найменування і тариф. А після отримання послуги компанія повинна буде повідомити клієнта, скільки грошей у нього було списано з рахунку.

Правилами також передбачається, що якщо абонент не замовляв додаткову послугу, то оператор не може її нав'язувати або надавати автоматично, а потім змушувати відмовитися від неї.

Нагадаємо, що робота над новою редакцією Правил була розпочата НКРЗ у 2010 році і активізована з призначенням нового складу Комісії в лютому 2011 року. У 2011 році нова редакція Правил пройшла громадське обговорення: до роботи над проектом залучалися представники Асоціації операторів зв'язку "Телас", Інтернет Асоціації України, Асоціації "Укртелемережа", Телекомунікаційної палати, Громадської ради при НКРЗ. Документ обговорювався під час спільних нарад, круглих столів НКРЗ у вересні, листопаді 2010 року і у червні 2011 року.