Сьогодні gloтм вважає необхідним підтримувати популяризацію української культури. Завдяки масштабному проєкту "Мапа української ідентичності", бренд продовжує досліджувати якості сучасних українців. У рамках ініціативи понад 11 тисяч людей поділились своїми унікальними рисами та думками про те, що саме об’єднує та відрізняє нашу націю.

gloтм запускає проєкт Глосарій

gloтм вирішили не зупинятись на досягнутому, адже побачили головну особливість – бажання самоідентифікації через мову. Сьогодні українці почали більше використовувати саме рідну мову, не тільки на роботі, а й у побутовому спілкуванні.

Українська була з народом у часи радості та смутку, нею століттями звучали зізнання у коханні та народні пісні. Вона передавалась з уст в уста й дійшла до нашого часу. Державна мова має 24 відтінки, мешканці регіонів знають свій діалект, але як часто ми цікавимось словами сусідів? Саме для того, щоб дослідити живу мову краще, запускається проєкт Глосарій,
– розповідають у gloтм.

Головна мета Глосарія – допомогти українцям виражати свої думки та почуття завдяки справжній та різноманітній українській мові. Разом із філологом, glo™ підготували альтернативу іншомовним словам та звернули увагу на унікальні діалекти.

Можливість взяти участь у проєкті є у кожного. Для цього варто надіслати своє найулюбленіше та менш уживане слово на сторінці The Village. Якщо словом користуються тільки у певній області, то це ще й допоможе іншим розкрити мовну географію нашої держави. Так, спільними зусиллями читачі та команда проєкту створять Глосарій, щоб якомога більше людей активно користувалися усіма барвами рідної української мови.