Радник міського голови Маріуполя Петро Андрющенко розповів 24 Каналу, які можуть виникнути загрози внаслідок такого рішення ворога.
До вашої уваги Маріуполь житиме в Україні, Мелітополь – звільнимо, – Зеленський
"Це дійсно серйозно. Це дійсно допоможе розв'язати питання з логістикою. На сьогодні основна частина техніки їде все ж таки через залізничну частину Кримського мосту", – констатував Андрющенко.
Росіяни будують нове залізничне сполучення: дивіться відео 24 Каналу
За його словами, гілка матиме такий маршрут: Маріуполь – Волноваха – Розівка на Запоріжжі – Мелітополь і Бердянськ – Крим. Крім того, Волноваха матиме сполучення з Донецьком на півночі.
Оскільки це фактично поновлення залізничної колії, яка колись існувала, працювати значно легше. Росіяни можуть завершити будівництво вже до весни.
Ще одна проблема
Одночасно з будівництвом мосту росіяни загнали в порт земснаряд – судно, яке поглиблює дно в акваторії порту. Так ворог зможе заводити в порт судна великого оснащення.
Залізнична гілка в Маріуполі починається не із залізничного вокзалу, а з порту. Якщо їм вдасться відбудувати логістичний вузол порт – залізниця – Росія, це може стати викликом для нас,
– наголосив Андрющенко.
Тому тепер усе залежить від українських військових. Щоб поцілити в нове сполучення, вони мають кадри із землі, отримати які було дуже складно.
Росіяни будують нову залізницю: які прогнози
- Політтехнолог Борис Тизенгаузен вважає, що ідея прямого залізничного сполучення з окупованими територіями свідчить про те, що росіяни прощаються з Кримським мостом.
- Військовий експерт Олег Жданов вважає, що українські ракети зможуть дістати до нової залізниці ворога. Генштаб ухвалить це рішення, щойно гілка почне заважати діям захисників.
- Керівниця Об'єднаного пресцентру Сил охорони та оборони "Південь" Наталія Гуменюк назвала плани росіян щодо нової залізниці "амбітним проєктом".