Про це повідомило інтернет-видання Delo.ua.
Автори матеріалу написали, що звільнення чиновника, який ледь не єдиний в галузі зміг продемонструвати швидке та чисте зростання показників свого підприємства – ОМТП дістався Мясковському від знаменитих "листонош" зі 110-мільйонними збитками, а всього через рік порт досяг 40-мільйонного прибутку – викликало подив у учасників ринку.
"Багато джерел сходяться на думці, що відсторонений керівник "перейшов дорогу" ряду нечистих на руку компаній, про афери яких в портах Великої Одеси ЗМІ пишуть вже багато місяців. Більш того, він "прикрив" ряд "схем", що квітли за колишнього керівника ОМТП Ігоря Ткачука, а також щосили протистояв тиску з боку так званого "бек-офісу" Мінінфраструктури та його ідеолога Павла Шевченка. Останній, разом зі своєю командою, за словами учасників ринку, неодноразово здійснював тиск на менеджмент держпортів, вимагаючи здавати в оренду державні буксири за мінімальними цінами для "своїх" буксирних фірм-прокладок. Чиновникам погрожували звільненням і проблемами з силовими структурами, і в разі Олексія Мясковського загрози були реалізовані", – йдеться в матеріалі.
В якості доказу інсайдери журналістів навели конкретний приклад: лише через день після відсторонення Олексія Мясковського, 3 найякісніших і ходових буксири Одеського порту – "Патріот", "Новатор" і "Ударник" – терміново, без тендера та навіть мінімальної спроби дотриматися законних процедур – оформлені для передачі в оренду компаніям, що афільовані з буксирного "прокладкою" "Нік-флот". За даними видання "Думская", держбуксири віддали за вельми невеликі гроші, які не дозволять оплатити навіть технічні регламентні роботи. Вночі з 21 на 22 січня "Ударник", "Новатор" і "Патріот" вирушили до миколаївського порту та вже приступили до роботи.
Інформацію про "буксирні схеми" підтверджують й Telegram-канали: "Два колишніх СБУшника (хоча чи бувають колишні), а нині відомі "професіонали" морегосподарського комплексу в особі заступника начальника АМПУ Кошина, і, тиждень тому призначеного до Одеського порту, Лутія сьогодні банально "гопнули" ОМТП"... Проблема в тому, що певна група людей, яка наближена до одного із заступників АМПУ, а саме до Кошина, хоче забрати ці буксири (ОМТП) без жодного тендеру. Умови тендеру прописані досить жорсткі та бажаючі просто не відповідає критеріям. Верхом цинізму є той факт, що передбачалося використовувати інфраструктуру вінницьких листонош, а саме ТОВку, яку ті зареєстрували ще в 2018 році, де в переліку засновників юридичної особи можна знайти 5 діючих капітанів одеських буксирів, що мають аж по 1% статутного капіталу, підприємства фрондуючих 3 мажоритарників з Вінниці".