Огляд преси за 13 липня

13 липня 2011, 00:00
Читать новость на русском

Чому хлібзаводи стають нерентабельними знають "Экономические известия". Які метаморфози на ринку "автоцивілки" зумовить скасування техогляду дізнавалася "Деловая столица". Чи зникнуть маршрутки зі столичних вулиць - на шпальтах "України молодої".

Український ринок хліба впевнено завойовують приватники-тіньовики. Їх доля вже перевищила 60%. А все тому, зізнаються крупні учасники ринку, що легально постачати хліб на ринок стало невигідно. Скоротити об’єми виробництва пекарів змушують мала рентабельність на "соціальних" сортах хліба, дорога сировина, проблеми з поверненням ПДВ та вимирання населення. До прикладу, кожне третє підприємство закінчило 2010-й рік зі збитками, а за перші чотири місяці 2011-го майже половина хлібзаводів стали нерентабельними, пише газета "Экономические известия". Деталі читайте у статті “Хлеб ушел в тень”.

Скасування техогляду вже найближчим часом зумовить метаморфози на ринку "автоцивілки". Зокрема, різко зменшаться збори страховиків, які працювали під патронатом МРЕВ, пише тижневик "Деловая столица". Натомість почне процвітати бізнес компаній, які мають дружні відносини із сертифікованими станціями техобслуговування. Ще одна проблема для страхових компаній - відміна оформлення довіреності на керування автомобілем. Страховики не виключають, що в нових угодах прописуватиметься перелік осіб, які можуть сідати за кермо кожного конкретного авто. Читайте у роботі “Автогражданку” переделят".

Звичні мільйонам громадян маршрутки можуть зникнути зі столичних вулиць. Влада Києва планує їх повністю замінити на нові автобуси, тролейбуси і трамваї. Наміри влади оновити транспорт приватні перевізники пояснюють бажанням створити на ринку монополіста. Відтак, якщо їх і надалі витіснятимуть з ринку, вони погрожують судовими позовами. Деталі - на шпальтах видання "Україна молода" у матеріалі “Чи можливий Київ без “маршруток”?”.